FD Mediagroep
meer bereiken

Meer bereiken bij de beslissers van Nederland? Dan moet je natuurlijk adverteren bij FD Mediagroep. Met kranten, radio, online en meer dan 100 podcasts spreekt FD Mediagroep niet alleen de young professional op de Zuidas aan, maar ook die lokale ondernemer in Drenthe. Om nog meer beslissers te bereiken ontwikkelde Heldergroen voor FD Mediagroep een campagne met onder meer drie humoristische krantenadvertenties, die we gemaakt hebben samen met illustrator Anne Stalinski. Verder gingen we de studio in om drie radiospots op te nemen. Onder andere ingesproken door werknemers van FD mediagroep. Online is de campagne te zien middels banners op de website van het FD en BNR.

FD Mediagroep is het toonaangevende mediabedrijf voor zakelijk Nederland. Onze sterke merken bieden hoogwaardige financieel-economische content: in de krant, online, op de radio en via ruim 100 podcasts. Met onafhankelijke topjournalistiek helpen we zakelijk Nederland de beste beslissingen te nemen.

Zo heeft het Financieele Dagblad van alle Nederlandse dagbladen de jongste lezers: 30% is onder de 35 jaar. Dat is goed nieuws voor adverteerders die generatie Z als doelgroep hebben. Gelukkig wordt de krant ook door boomers nog altijd stukgelezen.

En wie je ook wilt bereiken, je profiteert altijd van de hoge betrokkenheid van onze lezers en luisteraars.

Meer weten of meteen gratis media-advies? Kijk op fdmg.nl/media-advisor

Luister naar één van de radiospotjes:

Meer cases

  • The Good Roll

    Groene superhelden

  • Phil

    Lekker Phil. muziek!

  • Triodos Bank

    De kleur van geld